Een belangrijk onderdeel van ons kwaliteitsbeleid is het klanttevredenheidsonderzoek. Dit is enerzijds ingegeven door de internationale Norm 17024: Persoonscertificatie en anderzijds door onze behoefte om een goede dienstverlening te leveren.
Evaluatieformulier
Van belang is onder andere te vernemen hoe de examenkandidaat het examen – theorie en/of praktijk, heeft ervaren. Via een evaluatieformulier wordt dit gemeten. Het streven is om minimaal een 7 te halen maar de examenteams krijgen minimaal een 8 met zelfs hier en daar een uitloop naar een 9. Het doet ons, de leden van de examenteams en bestuur van NDC-CI, goed dat de examenkandidaten ons werk en onze inzet zo goed beoordelen.
Digitaal portaal
Het NDC-CI portal is nu al enige tijd in gebruik en wordt nog voortdurend verbeterd. Het digitale portaal biedt de mogelijkheid om (toekomstige) certificaathouders hun aanvragen, de voortgang en eigen documenten te beheren. Ook hiermee zijn grote stappen gemaakt in onze dienstverlening. Ook met de uitgifte van een certificaat in creditcard format en voorzien van QR code menen wij te voldoen aan menig verzoek.
Wij danken jullie voor het vertrouwen in ons
Erwin Helderman, teamleider NDC-CI